THERE'S NO ONE IN THIS WORLD CAN BE PERFECT. BUT THE IMPERFECTION MAKES A PERSON UNIQUE AND AWESOME. SO DON'T TRY TO BE PERFECT. BE UNIQUE ^^

Monday, October 3, 2011

doubt

okay setelah sekian lama gua tak update blog, tiba2 harini terasa nak update pulak.padahal esok gua exam.sekarang gua nak share sikit ape yang gua rasa sekarang.okay sepanjang kehidupan gua kat MSU ni dah macam2 perempuan gua dah kawan and jadi rapat.alhamdulillah semua mereka2 tu telah mempunyai kehidupan masing2 dan nampaknye mereka bahagia dengan kehidupan.syukur kehadrat ilahi.korang semua silalah perhatahankan kebahagiaan korang yee.sepanjang perkenalan gua dengan semua perempuan2 atau wanita2 ini, perasaan tu memang ade tapi selalu ade keraguan dalam hati gua atau ape orang putih panggil sebagai 'doubt'.ade hikmah di sebalik ape yang telah berlaku sebelum ni dalam hidup gua.gua redha.Allah tu maha adil dan Dia maha mengetahui ape yang terbaik untuk hamba2Nya.gua sudah tiada penyesalan atas ape yang telah berlaku dalam hidup gua.semua perkara2 tulah yang telah membentuk diri gua sekarang ni.tapi sekarang ni gua rasa keraguan tu dah semakin menghilang sejak gua berkawan dengan seorang hamba Allah iaitu seseorang dari bangsa hawa.die dah membuat keraguan gua semakin hilang dan akhirnye hilang.alhamdulillah die telah menceriakan hidup gua.di saat hidup gua memerlukan penyeri, die datang.walaupun gua selalu kena buli2, tapi gua dah biasa.takdehal.rindu jugak kalau satu hari tak kena buli dengan die tuu.haha.i think i could die for her man.seriously.tapi masalahnye gua tak tau macam mane nak propose.gua tak pernah buat benda2 macam ni.haa bab2 kapel ni gua memang virgin.tak pernah kapel.hampir kapel pernah laa.cerita lama bro.barang yang lepas jangan dikenang.face forward and smile with pride.okay berbalik pada topik tadi.macam mane gua nak propose atau melamar ni??kalau lambat2 kang dikebas orang.tu memang gua takut.i want to make her the first and the last person in my life and i want to make that happen.mak bapak gua pun dah suka.restu tu.jangan main gila.belum ape2 dah dapat green light.gua je yang lembap.bukan lembap bro.kurang pengetahuan je.gua kalau boleh nak propose se-istimewa yang boleh.yela perempuan mesti la nak jadikan benda tu satu perkara yang paling tak dapat dilupakan dalam hidup kan.gua sentiasa berharap gua dapat confess dengan gaya yang paling special.best kan.tapi gua takut.gua pun tak tau kenapa gua takut.pelik kan.tapi gua memang takut.tapi gua lagi takut kehilangan die maa.ya Allah berilah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini.i really really really want to make you mine.i want to ease your pain.i want to feel it share it with you.i just want to make u smile even it cost me ma flesh and blood =)

2 comments:

kazzia said...

mantap bro...cintai yg maha mencinta..sure can bro..niat biar ikhlas...gdluck for ur exam

ADEEYA said...

awww ~